Siemens KI34VV22FF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI34VV22FF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

j**************@g******** 14-07-2021
Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Wij gebruiken de koelvriescombinatie vanaf eind mei 2017. De kwaliteit van het binnenwerk van de koelkast is niet erg goed. Zo is er bijvoorbeeld al na twee jaar een scheur ontstaan in de rand rond het vak voor de flessen en pakken. Ook is het laatje van het vleeswarenbakje gescheurd. Erger is dat het vriesgedeelte sinds vorige week niet meer werkt en het koelgedeelte het nu ook definitief heeft begeven. We hebben als gevolg daarvan de complete inhoud van de diepvries moeten weggooien en hetzelfde geldt nu ook voor de inhoud van de koelkast. Tot vorige week heeft de koelvriescombinatie overigens wel goed gewerkt en we zijn goed geholpen door de serviceafdeling van Siemens. We zijn nu in afwachting van de komst van een servicemonteur.

Minpunten

• matige kwaliteit binnenwerk koelkast.

nieboer 27-04-2021

goed scharnierwerk

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

goed koelend en vriezend werkend en gebruiksvriendelijk geruisloos apparaat ========================

Maaike 01-03-2021

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Nieuwe koelkast in de keuken, ruim ingedeeld, mooie vakken, ruimte voor flessen, mooie grote lade. Ook de diepvries heeft grote ruime laden. Koelt goed

sado 12-05-2020

VOLDOENDE

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

we hebben deze koelvries combi nu 3 maanden, koel en vries gedeelte doen goed hun werk niks te klagen voor dat geld. mag je ook verwachten van een Siemens product. echter maakt best veel lawaai geruis dat hadden we na 2 dagen al wat opzich heel erg jammer is verwacht je niet van een A merk

Pluspunten

• betaalbaar
  • koel en vriest goed
  • handige hulpstukjes om alle ruimte te benutten

Minpunten

• lawaai
  • ontdooit niet automatisch

L. Hafkamp 18-03-2020

Mooie, geluidloze koel-vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Een ruime, geluidloze koel-vries combinatie. Vooral de 3 vriesladen zijn groter dan dat je zou denken. Er kan veel in. De koelkast is efficient in te delen met een ruime groente lade onderin.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Veel ruimte
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• ijsvorming in de vriezer

totan23 22-04-2020

Hoe kom je erbij dat het geluidloos is, maakt veel lawaai

Reinier 29-09-2017

Ruimte en bedieningsgemak vallen tegen

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Op papier leek het een mooi apparaat, maar in de praktijk vielen 2 zaken ons erg tegen. ten eerste de binnenruimte: de koelkast is best klein en bovendien onpraktisch (vrieslades past maar weinig in). Ten tweede de instelmogelijkheden: koelkast en vriezer kunnen niet apart ingesteld worden, wat er toe leidt dat de koelkast wat ons betreft te koud staat maar de vriezer juist onvoldoende koud is. Netto resultaat is dat we toch maar een extra vriezer in de bijkeuken neerzetten.

Minpunten

• Ruimte
  • Instelmogelijkheden

Pouw 03-06-2017

Indeling uitstekend

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Bevalt uitstekend en geruisloos,degelijke sluiting van de deuren
Het vriegedeelte heerlijk ruim en fijne indeling
Door zichtige front van de ladeb

Pluspunten

• Indeling
  • Zuinig

meij 09-04-2017

Mooie koelvries combinatie met goede indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Mooie koelvries combinatie met een prettige indeling en flessenrek. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Flessenrek
  • Goede indeling

Menno 01-04-2017

Fijne indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

De koelkast heeft een fijne indeling en is vrij ruim. Fijn dat de koelkast veel onderdelen heeft, zoals een flessenrek, bakje voor hartig beleg etc. De vriezer daarentegen is vrij krap.

Pluspunten

• Ruime indeling koelkast
  • Accessoires

Minpunten

• Krappe vriezer

Rob 05-03-2017

Grote ruime koel vriescombinatie en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Al jaren vertrouwd met de Siemens apparatuur. Bij mij bekend om zijn lange levensduur. Hij werkt zoals het hoort, ik zeg dit vele malen voort

Jolanda 24-02-2017

Mooie ruime koelkast en grote vrieslades.

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Vind het een fijne mooie koelkast waar je veel in kwijt kunt. Het flessenrek heb ik verwijderd omdat het veel ruimte wegneemt en je de flessen goed in de deur kwijt kunt. Dit kan overigens voor u anders zijn. Vind het ook fijn dat de glasplaten niet tegen de achterkant aangaan zodat alles droog blijft.

Pluspunten

• ruim
  • lekker licht

Aad 12-02-2017

ruime indeling en goed uitgekiende laden en legpplaten

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

kwaliteit met prijs verhouding is helemaal uniek
reuze handige en uitgekiende indelijng handige grote laden

Pluspunten

• laden
  • planken
  • verlichting
  • sluiten

Robbie 22-01-2017

Overzichtelijke koelkast

Zuinig apparaat .
Siemens gaat mee met de tijd.
strakke vormgeving.
Handig rekje voor flessen stabiel te kunnen bewaren.

Anoniem 02-08-2016

Grote koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Deze koelvriescombinatie is ideaal! Qua indeling en ook wat er in past. Zeker een aanrader! Je hoeft de koelkast niet op een hele hoge stand te zetten, koelt namelijk hartstikke goed. In de vriezer komt geen ijs te staan.

Souline 27-07-2016

Koelt goed, groot, aparte indeling

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

De koelkast was snel koel bij in gebruikneming. Ook flessen die in de deur staan woeden echt koud.
De koelkast ziet er mooi uit en heeft helder licht.
De koelkast is ruim en er zitten veel assecoires in zoals een vleeswarenbakje wat aan een schap gehangen kan worden.
Er zijn meer dan gwnoeg schappen. Echter halen wij get flessenrek eruit en vervangen we die door een schap. In het flessenrek passen geen frisdrank flessen.
De groentelade is vreemd, de bodem is niet recht en de hoeken aan de achterzijde zijn rond. Hierdoor veel ruimte verlies.
Diepvries geen bijzonderheden, 3 normale laden.
Beide deuren sluiten erg goed.

Liesbeth 06-07-2016

Prettige koelkast/vriezer

Geschreven voor: Siemens KI34VV22FF

Betreft een combi tussen koelkast en vriezer. Koelkast en vriezer gaan tegelijk aan en worden samen ingesteld. Koelkast is goed koud, eten (vb. groente) blijft lang houdbaar. Ook heeft hij een praktische indeling, die goed aan te passen is. Ook is de grote groente-la prettig. Verlichting is goed.
Ook de vriezer is praktisch ingedeeld en ruim genoeg. Ondersta la is bijvoorbeeld goed geschikt om brood in te bewaren.
Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Uiteraard zijn er 'luxere' koelkasten te koop, maar meer dan dit heb je niet nodig! Geen moment krijg je de indruk met een instapmodel te maken te hebben.